دلایل نشتی آب یخچال فریزر 34 فوت دوو
نوشته شده توسط : lg

دلایل نشتی آب یخچال فریزر 34 فوت دوو

از شایع ترین ایراداتی که سبب جمع شدن آب زیر یخچال ها می شود احتمال خرابی و یا نشتی داشتن فیلتر آب است. فیلتر یخچال فریزر 34فوت دوو از قطعات مصرفی می باشد و بعد از زمانی لازم هست که عوض شوند تا دچار رسوب گرفتگی نشوند و خراب نشوند. رسوباتی که در فیلتر آب یخچال تجمع می کنند باعث می شوند به مرور زمان شلنگ فیلتر ترک برداشته و خراب شود و در حالتی که سریعا ایراد شلنگ رفع نشود می تواند اشکالات جدی تری علاوه بر تجمع آب برای یخچال یخچال فریزر 34 فوت دوو به وجود بیاورد. بنابراین باید به صورت مرتب و مستمر فیلتر آب بررسی شود و در صورت نیاز تعویض و جایگزین شود. فیلترهای آب معمولا عمری بیشتر از ۶ ماه ندارند و باید عوض شوند.

آب دادن از زیر یخچال یخچال فریزر 34 فوت دوو

از اشکالاتی که سبب جمع شدن آب زیر یخچال ها می شود نشتی زیر یخچال فریزر 34 فوت دوو می باشد چرا که معمولا همه ی لوله های خروجی از شیر برقی که در مجاورت کندانسور قرار دارند دچار نشتی می شوند و سبب بروز این ایراد می شوند. گرمایی که کندانسور تولید می کند می تواند در دراز مدت باعث پوسیدگی لوله ها و شلنگ های آب شود که باید به صورت مداوم چک شود و در صورت لزوم تعویض شوند.
تجمع آب زیر یخچال در حالی که مشکل از یخچال فریزر 34 فوت دوو نیست


در صورتی که همه ی موارد بالا را چک کنید و مشاهده کردید که ایرادی در یخچال شما وجود ندارد احتمال دارد آب از نقطه دیگری به زیر یخچال نفوذ و تجمع کرده است. نشتی لوله های آشپزخانه، نشتی لوله های ماشین های لباسشویی و ظرفشویی و دلایل دیگری که می تواند باعث جمع شدن آب در زیر یخچال فریزر 34 فوت دوو شود را چک کنید.
اگر ایراد نشتی آب یخچال فریزر 34 فوت دوو داشتید یا هر نوع عیب دیگری در عملکرد یخچال فریزر دوو شما دیده شد می توانید با تعمیرگاه توربو سرویس  در کرج و تهران با شماره 09120448148 تماس حاصل کنید تا در کمتر از ۲ ساعت تعمیرکار مجربی را به محل شما بفرستد..

دلیل ریختن آب از زیر یخچال فریزر 34 فوت دوو

ریختن آب از زیر یخچال فریزر 34 فوت دوو ایرادی است که خیلی از افراد با آن رو به رو میشوند ریختن آب از زیر یخچال فریزر 34 فوت دوو به دلیل های متفاوتی است ایراد ریختن آب از زیر یخچال فریزر 34 فوت دوو می‌تواند به خاطر خراب بودن درزگیرهای درب یخچال فریزر 34 فوت دوو باشد. اگر به علت خراب یا پوسیده بودن درزگیرهای درب، هوای بیرون وارد یخچال فریزر 34 فوت دوو شود، سبب به وجود آمدن رطوبت بیش از اندازه در یخچال فریزر 34 فوت دوو شده و به این ترتیب سبب می‌شود آب اضافی به درون سینی تخلیه ریخته و از آنجا به بیرون از یخچال فریزر 34 فوت دوو و بر روی کف زمین سرریز کند

 




:: برچسب‌ها: برد یخچال دوو , تعمیر و نگهداری یخچال , تعمیر یخچال با ضمانت , تعمیر یخچال جنوب تهران , تعمیر لوازم یخچال , موتور فن یخچال دوو , خدمات پس از فروش دوو , صدای فن یخچال ساید دوو , فن یخچال ساید بای ساید دوو ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: